"dün alınan beraberlik şampiyonluğun habercisi.."gibi..beylik bir ifade kullanayım dedim ama sonra vazgeçtim..yok farz edin o yazdığımı! 😄
lakin..ben çoğunluğun aksine..beraberlikten memnunum!(elbette yensek harika olurdu, bir gol bir penaltı verilmedi)
bunu tartışmak artık anlamsız..
fikstüre bakınca..gs'ın sekizfb'nin beş deplasmanı var..
gs'ın deplasmanları..eyüp/alanya/göztepe/trabzon/bjk/samsun gibi zorlu..yani sekiz deplasmanın altısı onlar açısından zor!
fb'nin ise sadece beş deplasmanı var içlerinde "zor" yok!(isteyen açıp baksın)
yanii..ben buraya bir öngörü konduruyorum..
fb..büyük ihtimalle 2 veya 3 puan fark ile şampiyon!
hayırlı forumlar!
deplasmanlara bakmadan yuksek ihtimal onlar sampiyon olur
bizim ihtimal dusuk, puan farki ortada zaten
jm ile devam edilmelidir, ali her sonucta def edilmelidir
jm ile devam edilmemeli diyene ise arguman sormam, itiraz etmem
kritik konu hakemler..bakin cidden en az 10 puani direkt ama direkt hakemlerle aldilar..
12 maci yabanci hakemler yönetsin sampiyon biz oluruz..7 fark kapanir..biz yenemedik ama bu haramzadelerin panzehiri hakem+hizli oyun..ligde kasimpasa, göztepe gibi hizli adamlarla kaleye giden takimlar var..ama allahin belasi hakemler buna izin vermesigi için aldilar maclari..
super uber gs hakemsiz forveti manav olan rks mi ne adini bilmedigim takimi yenemedi, young boysu yenemedi..malmö....az alkmaardan 8 yiyecekken berabere kalip elendi..
ne olursa olsun bence yönetim bir sekilde hem bizim hem onlarin maclarina yabanci hakemlerle getirtmeli..göreceksiniz min 4 macta puan kaybedecekler . tek sart yabanci hakem..
bir askerlik anektodu ile baslayayim🙃
iskenderun, acemi birligi, temmuz agustos aylari.
komutan, iştima yaptirirken askerlerin enselerine bakar ona gore gorevler verirdi. kimisini kapali mekana temizlige, boya badana islerine falan gonderirdi. kimisini de bahce duzenlemesi, çim biçme vs. islerine gonderirdi.
soylemezdi ama hiç niye boyle yaptigini.
yemin toreninden once de herkesi toplayip, artik hepinizin ensesi dilenci y**gi gibi oldu. kisin usumezsiniz dedi😀
yillardir cektigimiz çile ve son haftalar tecrubeleriyle bizim ensemizde artik farkli degil.kararacagi kadar karardi zaten. kışları üşümüyoruz artik.
umarim bu öngörü çalışır.
lakin çalışması icin gs nin kalan maclarini kaliteli yabanci hakemler ile oynamasi şart diye düşünüyorum. yoksa bu serefsizler 1-0, 2-1 devam ederler.
yabanci hakem uygulamasi devam etti diyelim.
sampiyonluk icin bizim tum maclari kazanmamiz yaninda gs mutlaka kendi sahasinda kolay ve ummadiklari bir rakibe surpriz bir maglubiyet yasamali.
cunku maglup olmadiklari durumda 3 mac degil 4 mac kredileri var.
hic hesapta olmayan bir macta surpriz bir maglubiyet alirlarsa (hatay ile berabere kaldiklari gibi, biz dahi ummuyorduk) bu onlari panikletir ve zor deplasmanlarda belki 2 mac beraberlik durumu olusturabilir. lakin bu durum ve ihtimale cok umut baglamak ve sampiyonluk hayali kurmak yipratici olur.
gercekci hedefimiz ligdeki tum maclarimizi kazanmak, ul maclari ve ztk kupasi olmali.
ligde puan farki bitime 5-6 mac kala tek maca (1 beraberlige) duserse o zaman umutlanabiliriz.
bu ulkede sampiyonluk hic bir zaman derbi maclarinda belli olmadi.
fenerbahce 20 yil gs ye kendi sahasinda yenilmedi,
volkan demirel icerdeki maclarda gs'den gol yemedi..
ama 20 sene de bizim 6 onlarin 10 sampiyonlugu var.
ama derbi maclar hep bir psikolojik zaferdi.
bizim taraftarin buyuk bir bolumu hala ismail kartal'i niye istiyor biliyor musunuz? gecen sene deplasman'da kazandigmiz gs macindan dolayi...tek sebebi bu.
iste derbilerde boyle sacma bir durum var bu ulkede maalesef.
ha peki ben takima bakinca ne goruyorum?
sampiyonluk hevesi yok... bir seyler yapmaya calisiyorlar evet ama o hirs ve inanc yok ortada...temel sorun bu.
gs nin 8 değil 7 deplasman maçı var. evlerinde puan kaybına ihtimal vermiyorum.
evinde;
antalya,bodrum,sivas,kayseri ve başakşehirle oynayacaklar. 15p.
gelelim deplasman maçlarına...
kasımpaşa,alanya,beşiktaş,samsun,eyüp,trabzon ve göztepe
evet hepsi kağıt üzerinde çok zor deplasmanlar. ama sadece kağıt üzerinde.
samsun,eyüp,trabzon özellikle bu 3 maçta puan kaybı falan beklemiyorum ben. nedenlerini küfürsüz yazamayacağım için yazmıyorum...
bu 7 deplasmanda 7p bırakması lazım... yani 4 beraberlik yada 2 m 1 beraberlik yada 1 m 2 beraberlik...
yani en az 1 i mağlubiyet olmak şartıyla 3 maçta puan kaybetmesi lazım.
mağlubiyet almadığı takdirde 4 maçta puan bırakması lazım.
bu takımın sezon başından beri mağlup olmamış gerçeği var birde önümüzde.
kaldı ki bizde kalan maçların hepsini kazanamayız zaten.
maalesef şampiyonluğu evimizde gs maçında kaybettik... tek kurtarır yanı dünkü maçtı. onu da elimize yüzümüze bulaştırdık.
bu bağlamda bakacak olursak bizimkisi hayalden öte gidemez.
ama biz yine de enseyi karartmayalım. önümüzde ztk ve uefa var..
uefa'da en azından bir yarı final görsek güzel olur.
ztk yıda alsınlar bi zahmet...
yabancı hakemler yonetse bir şans olabilir ama bizim hakemlerle bu 65 kimseye yenilmez, en fazla 3 beraberlik alır bence. o da tüm maçları kazansak da bize yetmez.
2-3 puanla şampiyon olmamız için.
6+3 toplamda 9 puan fark yapmamız gerekiyor.12 maçta 11 galibiyet alsak bile gs'nin 12 puan kaybetmesi gerekiyor.
12 maçta 4 yenilgi yani. rüyanda görürsün. şampiyonluk dün gitti.
hep rakibin şu maçta puan kaybı vs hesapları yapılıyor da başımızdaki ağanın üst sıra takımlarıyla yaptıkları maçlarda durumu ortada, ölü bjk yenildin, samsuna puan verdin göztepe ilk yarıda berabere kaldın ikinci maçın ilk yarısı sahadan silindin, hamsileri son dk ıkınarak yendin, oynadığın oyunun adını koyanilecek kimse yok, soxam 6s'ye de bizim durum iç açıcı değil