şu an sadece fb ile gs'nin yeri değişsin. fb lider gs ikinci olsun ve kalan maçlar da aynı olsun. hiçbir fenerbahçeli rahat etmez ama gsliler şampiyon olacağız diye düşünür hatta muhtemelen de olur. beni en çok düşündüren bu yıkık durum. bu takımın dinamikleri 2006'da öyle bir yıkıldı ki hala toparlayamadık. tam 20 sene oldu bir kere rakibin avantajını kaybettiğini görmedik. zeki murat göle dışındaki bütün isimler değişti bir kulübün rengiyle logosu kaldı değişmeyen ama bu ölüm kalım durumlarında ölme hastalığımız değişmedi. anlamıyorum çözemiyorum ne diyeyim bilemiyorum.

utanıyorum ama sanırım yanık kremi bile lazım artık ensemize.

fb Vector Logo

enseyi karartmamak aslında doğru bir fikirdi

ama böyle bir antrenör ve başkanla bir yere varılmaz

özellikle ali ile helaya gidilmez.

bir insan hayatı biraz olsun kendisi kazanmış olmalı

veliahtlıkla olmuyormuş demek ki bu iş

fb Vector Logo

bu camia ne yaşadıysa iyi niyetten , polyannacılıktan çekti zaten

batug bu başlığı açar açmaz enseyi korumaya aldım.

siz kendinizi düşünün.

« / 25
Kayıt Ol