bir de şunu yazacağım, dün yabancı hakem penaltımızı vermedi hala daha yabancı hakem türküsü çağırmak filan, leminanın koluna gelen top açık penaltıydı, sırf yabancı hakemi isteyen taraf olduğumuz için adalet hikayesi anlatıyoruz, 6s yabancı hakem konusunda bizi maalesef katalulleye getirdi, acur gibi iş bilmezler yüzünden sesimiz çıkmıyor şimdi, yabancı istiyoruz deyip geçmek varken her mikrofana herkes bunu konuştu,
cincon bok gibi top oynuyor ve kollandıkları artık herkesin kabulü mutlaka puanlar kaybedecekler aynı şekilde şampiyon olacağımıza inanıyorum. penaltımız verilmedi ama bu maç hariç bizim takımın oturan bir sistem ve oyunu var.
12 maç var. 6.5 puan fark var.
bizim 12/12 yapmamız şart bir kere bunu söyleyelim. gs üst üste 3 maç kazanamayacak kadar falan dağılmadığı sürece, kendi ilk puan kaybımızda şampiyonluğu veririz. öte yandan bittiğine katılmıyorum. yenilsek bitmiş olacaktı. kazansak şanslar neredeyse 50-50ye gelecekti. şu an galatasaray avantajlı. bana göre %70-%30 başkasına göre 60-40 başkasına göre 90-10'dur bir şey diyemem.
asıl mesele şu ama şubatta şampiyon ilan etmek kime ne kazandırıyor onu anlamıyorum. gsliler dün tatmin olmadılar oyundan skordan evinde beraberliğe yatıp 0.1 xg ile bitirmekten falan neyse biz şampiyonuz diye kendilerini teselli ediyor da, bizim bu kafaya girmemizin ne faydası var? sen kalan her maçı kazan. 94 puan oluyor. geçen sene 2 maç fazla 99 puan almıştık yani aynı performansı tekrarlamış oluruz. gs de 102 almıştı, onlar tekrarlayabilecek mi göreceğiz. 12 maç ligin 3te 1'i.
haftasonu kasımpaşa'ya bir yenilirler bir bakmışsın daha 11 maç kala 3.5 olmuş fark. bambaşka bir şey konuşuruz o zaman antalya'yı yenip.
futbol bu yani, gittik gs'ye 4 atıp eze eze ligin açık ara en iyi takımı olduğumuz sezon son maç şampiyonluk verdik.
12/12 yap ligde, rangers'ı ele. ne olacağına bakalım. olmazsa alışığız 11. sene olmuş olur, 2025-2026 şampiyonluğu hayalleriyle yola yeniden çıkarız.
buna benzer durumlarda gs son 40 senede sampiyonluk kaybetmedi. bu sene bir ilk olacak diyene saygi duyarim, fikirdir sonucta. ama katilamiyorum malesef. gs belki bjk deplasmaninda berabere kalir, o da belki.
bjk ve ts maçlarında yabancı hakem görev yaparsa puan kaybeder bu gavatlar.ben ts nin bu sene bunlara yatmayacağını düşünüyorum.
onlar 64, biz 58 puandayız. 12 hafta kaldı.
en iyi ihtimalle;
12 maçtan 10 galibiyet, 2 beraberlik alsak 90 puan yapar.
6s'ye 12 maçta 8 galibiyet, 2 beraberlik yetiyor.
yani dün her şey bitti. boşu boşuna strese girmeye gerek yok bu saatten sonra.
biz kalan bütün maçları kazanacağız.
gs ne kadar puan kaybeder ona göre şekillenecek şampiyonluk. bir bok oynadıkları yok, kaybetmeleri muhtemel.
kasımpaşa maçında bir sürpriz olsa ne güzel olur 🙂