samsun beraberliği çok pahalıya patladı bize. şayet kazansaydik.şuan rakibin 1 beraberliği bizi şampiyon yapıyordu. şimdi 1 mağlubiyet bile alsalar yapmıyor.
samsun maçı camianın tüm modunu düşürdü. derbiyi izlemedim bile. maç bittiğinde sonucuna baktım.eminim benim gibi çok taraftar var.
karartmayın hocam...
hocamız tam bir speşil ...
takım şiir gibi oynuyor...
aaa sahiii
bjk yi yenebileceğiz değil mi?
ama olsun ..yenemesek de olur ..
nasıl olsa hocamız karizma ve çift forvet oynatıyor..
evet..gs maçından sonra bir öngörüde bulunmuştum..puan farkı 6+ikili averaj iken..
gs'ın puan kaybedeceği ve bizim "hiç" kaybetmemiz halinde şampiyon olabileceğimiz idi..
oldu..
biz samsun mallığını yapmasak puan farkı 1'di..şaka gibi di mi..ama değil..şaka gibi olan fb!
yine iddia ediyorum şu andan itibaren gs yine puan kaybedecek en az 2 puan..umarım 4 olur..ammmaaa..bizim samsun mallığımız ve olası olacak olan yeni mallıklarımız bizi şampiyon yapar mı işte an itibari ile onu kestiremiyorum!
hayırlı forumlar forumcanlar!
2 kurtarmaz.lakin şampiyonluğa inanıyor musun dersen?bir umuttur fenerbahçe🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦
su 40 gunluk surecte, dilek tasi alanya ve kasimpasa'yi yer degistirmis 🙃
0-0 lik samsun macini aramayiz umarim.
su saatten sonra, aksiyonsuz bir taraftarin, 8x8 yapip uzerimize duseni yapalim derken, emin olmasa da umutlu olmasi durumunu yasiyoruz.
normalde,6 yildir tersi yasanmis durumlarin bu sefer de yasanacagini dusunup umutsuz olmak agir basmasi gerekirken, fb sevdamiz umutlu olmamizi saglayabiliyor hala.
baskani hic inanmasa da! teknik direktoru ve futbolcularinin inandigini dusunmek bize bunu umut ettiriyor sadece.
dip not: senol gunes ve fatih tekke degisiminden sonra cinconun deplasmandaki ts maci da kolay olmayacaktir.
maçları izlediyseniz jose mourinho ile herhangi bir başarı kazanamayacağımızı görmüş olmanız lazım.
sene başından beri hocamıza şans verilmeli diye düşündüm. iyiye gideceğimizi umdum ama yanıldım.
ali koç ile birlikte el ele istedikleri yere gidebilirler. allah'a yakın bize uzak olsunlar.
aynen devam ..
karartmaya gerek yok..
17 yaşındaki kayserili topçuları yenemedin...
10 kişi samsunu yenemedin
55 yaşındayım hayatımda bir sezonda iki gs mağlubiyeti görmemiştim onu da gösterdin
ama sana helal olsun
her maç çift forvet oynatıyorsun ...karizman var ..kreasyon süper ..yakışıklısın...eee bunlar bize yeter..
aynen devam...enseyi karartmayın..