olur mu hiç. yok ileri çıkarken 3 lü olacaksın, savunmaya geçerken 5'li. hücuma çıkarken orta sahadan biri defansın ortasına geçecek.
futbol en basit haliyle pas alıp pas verme olayıdır.
öyle de hocam benim kafam ne üçlü ne de yedili oluyor; hiçbir şey anlamıyorum. 🙂 ne ilerideyiz, ne de geride.
dilaver abi bir şeyler yanlış sayın abim. ölüme beş kaldı ve hala taktik tuktuk tartisiyoruz. biz bu kulübe sahip çıkamıyoruz. yönetmeyi, yonetilmeyi ogrenemiyoruz. hakkimizda hayırlısı olsun. sevgiler abi, sevgiler tüm renkdaslarim: fakat bir ricam var. aramizda kongre üyeleri var. bir kongre üyeleri sitesi açalım. ya şu kulübü ileri götürelim, biz geri duralım. allah aşkına birileri el atsın
aramizda 3 puan falan filan, fasa fiso. bu adam sıkıntılı. eskisi gibi, video kaydı almaya gerek yok. tartışalım, canlı yayınlarda. dilaver abi, top sende. 🙂
ya bize ne oldu? birbirimizin yüzünü görelim, tartışalım. eskiden antu ropartajlari vardi; zevkle izlerdim. yoksa yaşlandık mi? fenerbahçe yaş aldirmaz...
sevgiler...
evet cidden antu toplantısı olmalı en kötü youtube üzerinden yayınlanır fb tv olmasa da olur.bu kadar kötü yorumcular kanallar izleniyor insanlar gerçekleri izlesin dinlesin bari.
evet enseyi karartmayin hele de bu akşam. 😇
bu topic'in yüzü suyu hürmetine,bas geç fenerbahçem.. 💛💙
samsun maçında iş bitti 2 maçta kaybetme ihtimali olsa bile 9 maçta bu futbolla çok zor herkes samsun bize...