göztepe ve samsun macindaki puan kayiplari ikiz. öne geçtikten sonra geriye yaslanmak.kimin hatası ?6s ve jimnastik maçlarındaki kayiplarda başka türlü ikiz. yenmesem de olur kontrollü çıkayım cesur oynamayayim.kimin hatası ?iki gün evvelki maçta 65.70 lerde rakip öyle düştü ki biraz daha zorlansa galibiyet gelecekti.ama hocaların hocası cesaret edemedi.taliscayi alıyorsun 82 de korkakliktan beraberinde mert müldür.bu adamdan olmaaaaaaaaz.isme aşıklara tatlı rüyalar.
göztepe maçında da krunici oynatmıştı 😁
eğer biz krunici sepetlemeseydik inanın 2 gün önceki derbiye de krunicle çıkardı süper hocamız
yine sırtlarına vurup güvey gönderme haftalari başladi 🙃
12 sinden 3'u ya da 4'u muvaffak olur mu diye bekleyecegiz. baklava, fistik, cevizli sucuk vs. siparis ediliyorsa ne âla.
mou'nun da cikarmadan 12 si lazim tabi 🙃
30. hafta gs bay geciyor. biz ts ile.
ts yi yendigimizde aradaki puan farki 3 den fazla olmamali...
enseyi karartmayalım mı ? aynısını geçen sene ya da bir önceki senelerde demezdiniz ama. şu adamın adı mourinho diye aklın hayalin almadığı aldığı destek şok ediyor.
bu maçla lig bitti. 6s 3 maçta puan kaybedecek diye bekleyin durun. korkak bir adam sezonu verdi direkt. kına yaksın.
2 beraberlik alırlar biz de 1 beraberlik. onlar 96 puan , biz de 92 puan alırız. şampiyon olurlar.tahminlerim pek tutmaz , inşallah tersi olur.
benim gördugum gs bjkyi göztepe yi traboznu ve hatta samsunu deplasmanda yenemez..alacagi max galibiyet 1 dir..b.k gibi top oynuyorlar..oyunculari yorgun. eyupu de yeneceklerinden emin degilim...
tek avantajlari haftada 1 mac..ve lemina..
yabanci hakemler yönetsin..12 mac sonunda sampiyon biz oluruz..
yönetim bir sekilde hem bizim hem gs maclairni yabanci hakeme yönettirmeli..parasini olmadi cebinden versin..o derece önemli..