kendimi bildim bileli 30 yıldır ligi takip ediyorum. bu adamlar özellikle fatoşun gelmesiyle ve o dönem muazzam bir siyasi destekle ve cemaat ittirmesiyle her şeyden önce "sindiren" bir özellik kazandılar. her maça 1-0 önde başlamalarını sağlayan bir şey oldu bu. sahada oldukça agresif, didişen yer yer güreşen adamlar ve başlarında aynı tonda bir hoca olmasına dikkat ettiler nasıl olsa bunlara ses çıkaran tepki koyan yoktu. bunu presli iyi futbol diye yedirdiler herkese. avrupadaki maçlarında bunun çalışmadığını da zaten hepimiz gördük. diyeceğim o ki bu "yapı" kırılmadıkça, gevşemedikçe bu adamlar şampiyonluğu bırakmaz. bu yapıya çomak sokan ve cümle aleme deşifre eden bir hocamız var, ki ona da kendi içimizde sallayanlar var, ama bu yapıyı tek başına çökertmeye yetecek mi sanmıyorum. bu sezon bu yapıyı bozma yılı olarak görüyorum. bu tortulaşmış yapıya ne kadar vurur gevşetirsek bu yılın faydası o olacak.
sir ismail kartal, kimisine gore sürpriz aslinda gayet dogal olarak persopolis'de leş atmaya başlamis.ama mourinho seneye de fenerbahce'de. sir ismail bosuna istifa etmesin oradan. gel deme durumu yok yani...
başka başlığa da yazdım burayada yazıyorumbu defa ali kalırsa seneye şampiyon oluruz şaka yapmıyorumbunun iki nedeni var
birincisi igs denen yapılanma bizim tahminimizden daha büyükmüş siyaset ile ortaklığı olan herşeyi şike olan bir kuruluşbu yüzden başa çıkmak oldukça zormuşikincisi ali sportif olarak rezil ötesi bir yönetim gösterdiği halde igs yapılanmasını yıkmak için oldukça çaba gösterdi ve başarılı da oldu.bunu yabancı hakem getirmeyi başardığı için söylüyorum çünkü bu herşeyi değiştirecek bir hamle oldubu yüzden seneye (aslında hiç begenmedigim) mou kalırsa ve ali ye yeterli transferleri yaptırırsa igs nin bu defa iflahı kesilirçünkü biz ali ile her sene antrenör değiştirdik her gelen bir diğerinin transferlerini beğenmedi ve takım sürekli sıfırdan dizildi bu yüzden de yerimizde saydıkmesela ersun da jesus ta hatta ismail de ısrar edilseydi bunlar bizi ikinci sene şampiyon yaparlardı.ama biz her defasında antrenör değiştirdik ve kadroyu sıfırladık. bu yüzden de bu sene mou yu değiştirmemek lazım.
ali kalsın diyorum çünkü yabancı hakeme geçmek igs yi medyada bu kadar köşeye sıkıştırmak ve herkes tarafından itici algılanır hale getirmek kolay değildi bugün ülke algısı igs nin sahtekar olduğu yönüne döndü bu gerçektende ali nin başarısıdır.
derbi maçında 10 maçta 5 sarı almış takım yabancı hakem ile 1 maçta 5 sarı aldı bunu fark edelim bu çok önemli bir noktadıreğer oyuncuları leblebi gibi sarı kart görseydi gerek çift saridan atilarak 10 kişi maç tamamlayan gerekse oyuncuları sürekli kart cezalisi haline düşen bir igs asla 6 puan önde olamazdı
yabancı hakemi de herkes kabul ettirip bu igs nin önüne koyamazdıbiz igs ile değil siyaset ile savaşıyoruz sadece igs ile savaşsaydık onları hap niyetine yutardık ve şuanda yabancı hakem getirmeyi başararak ve medya algısını aleyhlerine çevirerek onlara ağır bir darbe indirdiko yüzden ben seneye ali nin ve mou nun kalmasından yanayım.bu defa şampiyon olacağız
10 maçta 5 türk hakemlerle, ama 1 maçta 5 sarı ve bu yabancı hakem sayesinde.
tam isabet gösterge.
bokan hoca değil diye yazıyor herkes burada. kendi taraftari bile tefe koyacak 1.2 hatada.peki, bu hoca olmayan vatandaşa karşı bizimki "kurt hocalık" gösterebildi mi? gören oldu mu? ya da maçta meşhur "effect" gören oldu mu?bence aykut ne yapardı aynısını benzerini yaptı. bunun tek farkı çenesi muazzam çalışıyor. başka numarası kalmamış.
dilek taşına yapıştıralim bakalim.tutacak mi, düşecek mi?
tabi gönül ister ki hepsine 0 yazalim ama taşı dillendirip kendimize sövdürmenin de bir anlami yok 🙃
kasımpaşa (d) 3 puanalanya (d) 1 puanantalya 3 puanbeşiktaş (d) 0 puansamsun (d) 3 puanbodrum 3 puaneyüp (d) 3 puansivas 3 puantrabzon (d) 3 puankayseri 1 puangöztepe (d) 1 puanbaşakşehir 3 puan
yaw su acunun laflarina inanarak araştırmadan yazmayin ....sonra hakli iken haksız duruma düşüyoruz ..
ben de yapayım bakalım bir 🙂
kasımpaşa (d) 1 puanalanya (d) 3 puanantalya 3 puanbeşiktaş (d) 1 puansamsun (d) 0 puan (kaybedersek liderlik gidiyor stresiyle maça çıkan cimbom'um samsun'a kaybedip maymunlar gibi zıplar)bodrum 3 puaneyüp (d) 3 puansivas 1 puantrabzon (d) 3 puankayseri 3 puangöztepe (d) 3 puanbaşakşehir 1 puan (içeride 0-0 beraberlikle ıslıklar ve okan istifa sesleri arasında şampiyonluk gitmiştir)