şu 5 maçlık seride hakemleri rahat bırakırsak, rahat rahat eyyam yapmalarını izlersek geçmiş olsun.
yonetim ve taraftar nezdinde oyle bir baski ortami kurulmali ki hakemler macta hata yapmama stresinden gece rahat uyumamalilar. zaten su an yabanci hakem mevzusu uzerlerinde demoklesin kilici gibi sallaniyor.
bu kadar baskiya ragmen gs sempatizani cihan aydin es gectiyi penaltiyi var cagirinca izleyip vermek zorunda kaldi. sezon basinda hayatta vermezdi.
sosyal medya dan medyada fenerbahçe yorumcularına kadar hakemlere " gözümüz üzerinizde" baskısı hissetirilmeli.
hata acun ilıcalı ya tavsiyem, marca gibi tutto sports gibi medya organı çalışanlarını maçlara davet edin.
bunlara maç öncesi demeçler verin
en kucuk bir catlak buldugunda sızar bunlar.yabanci hakem yanina kadir saglam. gecen hafta cihan aydin. bakalim bu hafta neler olacak.
gorsel ve sosyal medya da tum sartlar zorlanmali.
hakem atamalarinda da meydani bos birakmamalilar. bu hafta 1 puan daha fazla yaklasmaliydik.
saswce kulup sitesinden 2-3 paragraf yazi ile sonuc elde edilmez.
git onu al bunu getir oynamıyoruz sevgili tonton @armandez!
eldeki malzeme bu..türkiye liginde söylediğini bize karşı yapacak tek takım var..o da ilk maçta 3 attı zaten..ikinci maçta hem oyuncularının formsuzluğu hem sevimsiz çok kısa buruk abinin korkaklığı ile sıfır sıfır bitti..yani..türkiye liginde bize bu tarz oynayacak takım yok..o yüzden enseyi karartmaya gerek yok..
yeter ki..biz elimize geçen fırsatları kullanalım..
eski morunyolar bardak olmus… evindeki maca 7 defans oyuncusuyla cikan bir aklin bize teknik direktor olamamasi lazim.
bu kafayla daha sahamizda bodruma filan bile puan kaybederiz. zor macimiz kalmadi gs zor deplasmanlara gidecek derken sagolsun morunyo demans belirtileri gostererek kolaylari zor yapacak bizim icin.
turu gecersek ilerleyen zamanlarda unutmaya yuz tutmusken bir baslik daha acip bu rezaleti hatirlativer bize de unutmayalim.
çok zayıf bir ihtimal ama bu tur gecilse bile bu maçtaki rezaleti unutturamaz.o neydi öyle?maksim, talisca, tadiç, dzeko, irfancan, nesiri aynı anda sahadaydi.yusuf, ismail, mert hakan disardaydı.kabus gibi.
içerdeki gs kupa maçından da çoğunluk ezicez vurup geçicez gibi bir hava var. millet gerçeklikten kopmuş.
kendisi demis zaten hata yaptim diye.daha neyini konusacagim sana.
zirt pirt sacma sapan basliklar acip sonra ayar yiyince kiviriyorsun!
neyin derdindesin sen?
sana ne benim isimden?bir de tavsiye veriyor!
ama senin isin belli burada benim nazarimda.
belli etmiyorum saniyorsun ama komik oluyorsun🙃