bizim hoca düşünceli. baktı ki bizim bücür çarli stresli günler geçiriyor. iyi gelsin , hava alsın diye çıkarmış olabilir. ama sene sonunda doğal hayatına bırakmak en doğrusu.

fb Vector Logo

rakibin savunması berbat; biraz saldıran her takım 8-10 gol pozisyonuna giriyor. kasımpaşa maçında puan kaybı bekliyordum; hatta kasımpaşa'nın üç puanı hakem eliyle gasp edildi.

çok zor fikstürleri var.. hakemler kalan maçların yarısını düzgün yönetsin; şampiyonuz.

kendi evlerinde de puan kaybedecekler. osimhen bir kurtarır, iki kurtarır; üçüncüde o da salar.

adam geldi yillardir sagina soluna kolon dikilen, direkler konulan, idare etsin diye dis cephesi yenilenen, en onemlisi bir muhendis yerine insaat ustalarina emanet edilen bir bina gibi olan takimi,

aldi, yilmadi, inat etti yikti ve yeniden insa etti.ve bunu yaparken de algi belediyesi ile ugrasmaktan da geri kalmadi. ugrasanlari da pisman etti.

şu saatten sonra 3'lu 4'lu vs. hikaye. goruldugu gibi bu takim her formasyonu oynar.

iyi ki bizimlesin jose mourinho.hic bir zaman senden umidimi kesmemistim...

fb Vector Logo

resimde, çarlinin yuzunde bir donukluk ve korku var. jose mourinho'da ise sanki bir azarlama sonrasi polat alemdar gulumsemesi mevcut.

muhtemelen bir daha gereksiz yere ziplarsan tuttugum bu kuyrugunu kesip bir yerine monte ederim demis olabilir.

fb Vector Logo

biz su an icin 11/11 yapmaliyiz. bu cepte ve olmali...

solskjaer - bjkarda turan - eyupsenol gunes - tsstoilov - goztepe

düğümü bunlar cozecek gibi.

cunku kalan takimlarin hic birinin boyle bir yarista kasimpasa kadar gs galibiyeti isteyecek bir camia kulturleri yok malesef. sivas ve bodrum bir nebze. bu benim sahsi dusuncem. yilardir olumsuz olarak yasadik orneklerini. olursa buyuk surpriz olacak. o zaman kesin sampiyon oluruz. o surprizlerin olabilmesi icin caba gostermek de onemli bir husus.

normalde gs galibiyeti istemeyecek takimlar arasina baskanlarindan oturu ts ve eyup de giriyor fakat gozlemledigim hususlar var.

senol gunes, yillardir arka planda kaldigindan ac kalan egosu icin oynatacak ve motive edecek takimini. daha gecen hafta durup dururken gsye catmasi da garip gelmisti bana. challenge yaratma derdinde sanki.

gelelim arda turan'a....ispat edemem ama bu yil fb sampiyonlugu icin en az bizim kadar sevinecek kisidir arda turan. çarlinin yerine dusunulen yerli profil su an kendisi. kriz ciktiginda carlinin gonderilmesi en cok ona yarayacak.

taraftarlari icin de arda turan'in gsyi yenerek gsye td olmasi, yenilerek td olmasindan daha anlamli bir hikaye yazdirma dusuncesi verecek . yeni fatoş yaratma derdindeler hâlâ. umarim fikir degistirmezler. bu yoldan sasmasinlar, camia cocuklarindan devam etsinler 🙃

burak yilmaz bile beni sasirttiysa, arda turan da bu konuda beni yaniltmayacak diye dusunuyorum.

belirttigim gibi ozellikle bu 2 baskan burada kilit rol oynuyor.

capanogullari cikmazsa, solskjaer ve stoilov da takimlarini ellerinden geldigince motive edeceklerdir. zaten avrupa kupasi hedefleri de var.

yukari da dedigim gibi bu 4-6 takimdan gerisi benim icin surpriz olacak.

ama olursa da, kadar guzel bir supriz olur. umarim olur.

motorlari maviliklere surecegiz!

fb Vector Logo

okan in ipinin çekilip çekilmemesi lig de şampiyonluk ile alakalı değil. bu kadar para (kaynaklar nasıl yaratıldı?) harcayıp kadro kurdular. hedef cl ve buradan gelecek para idi. olmadı. sonra ki hesap avrupa ligi kupası ile gidebilmek. o da olmadı. zaten okan a olan güven de burda bitti.

bize gelince hemen yalanci bahar da çiçek açan badem ağacına donuverdik, ayazın bittigini sanip. sen hala rakibinin 4 puan gerisindesin. sen hala şu kadar puanı şu kadar maçta kaybederlerin matematiği ile dogmamis çocuğa don dikiyorsun. sen hem kendi sahan da hem orda rakibe saplasan, o donu bicmeye gerek kalmayacak, ama gerçek, sen hala diğerlerine duacısın gerdeğe girmek için. başkasının ki ile de bu işi yapmaya, türkiye de pek güven olmuyor, hele o mucizevi mavi hapi cincona karşı yutturacak bulamazsan.

fb Vector Logo

dun çarli bir tv kanalina aciklamalar (bahaneler) yapmis. cok onemli konulari aciga kavusturmus. istifa yazanlar da fb taraftariymis 🙃

ilk puan kaybettiklerinde yanardağ patlayacak sanki.

yeterki biz 11/11 yapalim.gerisini çarli halleder.

fb Vector Logo

bu hafta roller değişti biz rahatız, onlar uykusuz. fakat gayler bizden 4 puan ve ikili averaj olarak önde. ben hala şampiyon olduk diyemiyorum. maç maç bakmamız gerek. rehavet bize hiç gelmez, bunu çok yaşadık.

« / 25 »
Kayıt Ol