sen unutabilirsin, ben unutamam. dolayısıyla sen isine bak, ben işime.rezalete rezalet diyemiyorsun bu senin sorunun.

fb Vector Logo

nerde ne kivirmisim? önce söylemlerine bir seviye belirle, çıta koy. her söylediğimin arkasındayım ve buradayım. saçma sapan başlık açmam seni ilgilendirmez, saçma buluyorsan okuma, yazma. forum yonetimi gerekeni yapar. senin psikolojik durumunla ben ilgilenemem, profosyonel birlni bul.

fb Vector Logo

oooff be ayhan bacak. tek tek sana nerde kivirdigini mi bulayim. git oku yazdiklarini gorursun sen de herkesin gordugu gibi.

fenerbahce ve şike kelimesini yanyana getirip baslik acmis bir adamsin. tabi ki bu beni ilgilendirir ve gerekini soylerim sana.

ayrica ben basliklarinin sacma oldugunu soyluyorum. acamazsin demiyorum. aç tabiki. sike falan diyip haddini asmadiginda eglenceli oluyor bazen. hatta kivirirken daha cok eglendiriyorsun.

ama sen yazma okuma falan diyemezsin. mou demeci zirvalarinda cogu kisi benim aklimda olmayanlari da yazmis sana 🙃 kaplumbagayi duz hale getirip, git oku iste tekrar.

mourinho demeci basligunda ayarlari yiyip, sonra zaten ben de mourinho'nun savunulmasi icin baslik acmistim diyebiliyorsun. baslik her uplandiginda hosuna gidip tesekkurler ediyorsun. boyle hezeyanlar yasayan birinin baskasinin psikolojik durumu hakkinda yorum yapmasi da ayri bir komedi🙃

anlasilan seans parasindan kacip, haci hocadan medet ummussun. ama faydali olmamis.

fb Vector Logo

sen o tesekkurdeki ironiyi bile anlayamayacak durumda olduğun için sana okuma yazma diyorum. beni sal, kendi arkadaşlarınla takıl. git kendin gibilerle bol hakaretli, bol argolu, bol bol tapınmalı kendi dilinden anlayanlarla konuş. sevgiler

fb Vector Logo

anlat anlat ayhan bacak🙃

yazimdaki gerceklere cevap veremeyecegini biliyordum zaten. yaza yaza bunlari mi yazdin?

"fenerbahce transfer şikesi" yapiyor diye baslik acarken de ironi mi yaptin?

sanirim ironi senin icin "demir gibi" anlaminda.

ayrica cevap veremeyince de benimle birlikte buradaki baska uyelere de hakaret etme curetine de girme. haddini aşma!

bol algili, bol ironili(!), bol anlamsiz yazilarin sökmez burada! tapinak şovalyeciligi yapma!

fb Vector Logo

"yazimdaki gerçekler" mi ? 😂😂😂makale yazdın da haberimiz mi olmadı acaba? "cüretine girme" sözünü anlamaya da bilgim yetmedi, danaya girmek gibi bir şey mi? sana neyin cevabını vermemi istersin?git işine, öbür tarafta oyna. herkes işine baksın dedim, uzattıkça uzatıyorsun. bu neyin düşmanlığı?

fb Vector Logo

ayhan bacak mou basliginda linkini atmistim. utanc basligini tekrar heryerde paylastirma bana.

dalga gecer gibi insanlar elestirdiginde cevap veremediginde emojiler yazan sen, usluptan mi bahsediyorsun.

hala aklin sira benim tartisma bilmedigimin algisini yapmaya calisiyorsun burada.

ben tartisma ile provakosyanu ayirt edebilecek bir seviyedeyim merak etme sen.

ilk mesajima bak. sanki ben kadroyu savundum sana. turu gecsek bile rezalet unutulmamali demissin.

zaten jm hata yaptim diyerek ozelestirisini yapmis.

ama sen 3-1 gibi dezavantajli bir skordan, muazzam bir zaferle dönüp turu geçsek bile, adamin hataliydim dedigini, rezalet olarak tekrar hatirlatmanin derdine dusecek birisin.

fb Vector Logo

benim cevap vermemi gerektiren bir içerik göremiyorum. mou'nun demeci konusunda hala aynı düşünüyorum ve ısrarla kendimi haklı buluyorum. haksız bile olsam orada beni düzgün üslupla eleştiren herkese saygı duyuyorum. ama senin gibi üslubunu ayarlamayı bilmeyenlere çok fazla söylenecek bir şey yok. karşı görüşlerini ifade etmenin de bir yolu olduğunu bilen insanlar en sert tartışmaları bile kavga moduna girmeden yapabilirler.şu "transfer şikesi" başlığını da getirip buraya yapıştırın, öyle bir şey hatırlamıyorum. bunu yapmadığınız sürece "yalanci" durumundasınız.ben bu kullandığınız jargondan anlamıyorum. mesela bu başlık altında benim mesajımın altına yazmanizla başlayan bu tartışmadan söz edelim. benim mesajımın altına ilk yazdığınız şeyler nedir? ben oynadığımız oyunu ve kadroyu beğenmedim ve "rezalet" olarak tanimladim. siz de buna katılmadığınızı ve oyundan da kadrodan da memnun oldunuzu belirtirdiniz olur biterdi. hakaret etmek zorunda mısınız?siz kendi yazdıklarınızı bir testten geçirin bence. size göre ne yapmamız gerekiyor burda?her gün gelip 5 vakit övgulerimizi sıralayıp mutlu olmamız mı gerekiyor.bana gire değil, siz öyle yapın.

fb Vector Logo

error aninda yine emoji 🤣

evet senin cevap veremedigin gercekler.fenerbahce transfer sikesi ve mou demeci basliginda danaya girildi zaten.

neyse bilgin yetmiyormus madem cevap verme demiyorum veremiyorsun cunku.

hala işten bahsediyorsun!fabrika degil burasi sayin ironi manager🙃

fb Vector Logo
« / 25 »
Kayıt Ol