senin paylaştığın link boş, bir şey çıkmıyor. ayrıca ben kendimden eminim. bak sevgili kardesim seninle ömür tüketmeye niyetim yok, senin neyin peşinde olduğunu bilmiyorumşimdi senin anladığın dilden konuşacağım ve küfür dahi etsen ( ki musait gözüküyors6n) nokta dahi yorum yapmayacağım, bu son:
cellat abien büyük fenerbahçeli sensinfenerbahçe'nin haklarını en iyi sen savunursunen sarı da en lacivert de sensinkralsın, agamsın, paşamsin.emret abi, öl de ölelim abi.ellerinden öperim abi.
ayrica
"turu gecersek ilerleyen zamanlarda unutmaya yuz tutmusken bir baslik daha acip bu rezaleti hatirlativer bize de unutmayalim."
bu mesajin neresinde hakaret var, algi yapma bosuna!
bu mesaja "isine bak" diye cevap veren sensin ironi manager🙃
pesine de hakaret edince cavabini yine senin seviyene inmeden cevap vermeye calistim sana.
neyse, kim yazarsa yazsin, takimin td'unu serefsizlere meze etmek gibi, fb transfer sikesi yapiyor gibi, danaya girilecek bir baslik olursa girerim ben yine merak etme sen.
transfer sikesi
"bak ben seni seneye transfer edecegim. ama sen rakibimizle terinin son damlasina kadar oynayacaksin. bizle oynarken de ikna edebilecegin arkadaslarinla beraber takimini sabote edeceksin"
diyerek yapilir.
baslik adina bak ironi manager!
"aziz yildirim: fenerbahce transfer şikesi yapiyor"
a.y. boyle bir soz soylemedi. degerini dusuk gosteriyorlar dedi. bu usulsuzluk olur en fazla.
baslik adi senin ironin!
bahsettigin link aziz yıldırım için açılmış ve onun sözünü eleştiriyor, içindeki mesajda şu:"önceki yıl transferlerimizle ilgili benzer şeyler söylemişti.şimdi de morinhio üzerinden gerçek transfer bedelinin farklı olduğunu söylüyor.bunlari yapan insan için fenerbahçe'nin iyiliğini istiyor demek mümkün mü?başka düşmana gerek var mı?6 yıldan beri fenerbahçe'nin derisini yüzdüler bir kere bile göremedik kendisini.ama fenerbahçeli insanları suçlarken hiç dili bile sürçmüyor maşallah.gönlümüzdeki tüm güzel anıları ve izleri sildi maalesef.yakıştıramıyorum kendisine."
şimdi ben sayfalarca bunu anlamamış olan biriyle mi tartıştım? kendime haksızlık etmişim.
ilaveten;
bulamadim demissin.
actigin mou demeci basliginda calisiyor link.35. mesajda.
şimdi çekilebilirsin!
ben birseyin pesinde degilim. bilakis sen bir seylerin pesinde oldun.
ben buradaki hic bir fenerbahceli'ye kufur etmem bunu aklina iyi yaz!
musait olsan da sana da etmem!
cellat abi den sonra yazdiklarina da guluyorum sadece🙃
ne diyeyim ki sana!
berhudar ol. çekilebiliesin!
rangers maçı sizi yanıltmasın!fb..daha öncede bunlara benzeyen "bebelere" yenildi..2010 yılıydı galiba young boys eledi cl'den..
geçen sene az maçları..
şu bir gerçek ki..fb kadrosu yaşlı!özellikle hucüm hattı yaşlı..dzeko/tadic; bu ikisi ağır! abiler..denk gelirse affetmezler ama denk gelmezse şapkadan tavşan çıkartacak yaşı geçmişler..o yüzden..ikisinden biri kenarda olacak, talisca ilk 11'e yerleşecek!
benim için her zaman olduğu gibi..avrupa hedef değil..neden..neden olacak amk, 10 senedir kendi ligini domine edemiyorsun avrupa'da kuka alsan nolcak?
önümüzden yiyelim!
dün bize çok ters gelen bir takıma karşı oynadik, iyi kapanip ileride hizli adamlari olan bir takima karsi.. pas kaliteleri de iyi olunca kotu oldu.
tam da mert'in tarafina denk geldi bu adamlar. yine de 20-40. dakikalar arasi guzel oynadik top gostermedik.
hocanın degisiklikleri hic kendi tarzi degildi, cok risk aldi, ben onun gibi bir turnuva hocasindan 1-2'yi garantilemesini beklerdim, sonucta diger mac var.. 5 yiyorduk az daha.
diger mactan umutluyum, fred + osayi (zahmet edip de oynarsa) cok fark ettirir bu takima karsi.