rangers maçı sizi yanıltmasın!fb..daha öncede bunlara benzeyen "bebelere" yenildi..2010 yılıydı galiba young boys eledi cl'den..

geçen sene az maçları..

şu bir gerçek ki..fb kadrosu yaşlı!özellikle hucüm hattı yaşlı..dzeko/tadic; bu ikisi ağır! abiler..denk gelirse affetmezler ama denk gelmezse şapkadan tavşan çıkartacak yaşı geçmişler..o yüzden..ikisinden biri kenarda olacak, talisca ilk 11'e yerleşecek!

benim için her zaman olduğu gibi..avrupa hedef değil..neden..neden olacak amk, 10 senedir kendi ligini domine edemiyorsun avrupa'da kuka alsan nolcak?

önümüzden yiyelim!

fb Vector Logo

ali oldugu muddetce ense zaten kap karamou da tuy dikiyor.

fb Vector Logo

dün bize çok ters gelen bir takıma karşı oynadik, iyi kapanip ileride hizli adamlari olan bir takima karsi.. pas kaliteleri de iyi olunca kotu oldu.

tam da mert'in tarafina denk geldi bu adamlar. yine de 20-40. dakikalar arasi guzel oynadik top gostermedik.

hocanın degisiklikleri hic kendi tarzi degildi, cok risk aldi, ben onun gibi bir turnuva hocasindan 1-2'yi garantilemesini beklerdim, sonucta diger mac var.. 5 yiyorduk az daha.

diger mactan umutluyum, fred + osayi (zahmet edip de oynarsa) cok fark ettirir bu takima karsi.

karşı tarafın istediği kaosa sürüklenmeyip, önümüze bakmamız lazım.hocayı, takımı gömenleri ciddiye almayın.

enseyi kararttığımız falan yok; lakin üzerinde düşünülmesi gereken bazı kadro zafiyetleri var.

1- nesrin her maçta gol atmasına rağmen birkaç maçtır düşüşteydi ve dün sıvadı. çok kötü bir futbolcu. isterse 50 gol atsın, fikrim değişmeyecek. sezon sonu satılmalı.

2- tadic'e teşekkür edip yolları ayırmalıyız. bu adamın ilk 11 oynadığı hiçbir maçı izlemeyeceğim. ligde bu adamın oynamadığı her maçı kazanırız; o kadar iddialıyım.

enseyi karartmayin daha bir haftada 3 kulvardan elendigimiz ay gelmedi

enseyi karartmayin kotu gunleri geride kaldi simdi daha kotu gunleri bekliyoruz😂

ne cekiyoruz biz 10 senedir ya...

fb Vector Logo

futbolda orta sahanın en önemli alan olduğunu morinhoya öğretecek değiliz ama ısrarla yayla gibi bırakıyor o bölgeyi. üzerine geberik adamları 90 dk sahada tutuyor. sonra da böyle saçma sapan skorlarla sinirlerimiz harap oluyor. biz ne yaşıyoruz anlamış değilim. morinho mu buraya gelen klonumu anlayamıyorum.

fb Vector Logo

mağlubiyetin lig dışı gelmesi tek pozittif yan. bu mağlubiyetten ders çıkarır umarım bizim mouruk...ilerde iki tane hızlı adam pestilimizi çıkardı bugün. 5 attılar 3 sayıldı.

fb Vector Logo

hayal görüyorsun.tamam dzeko ile tadiç beraber oynuyorlarsa karşındaki rakip en kötülerinden olmalı.iyi takıma sökmüyor bu ikili.iyi de talisca bu ikilinin düzgün yaptıkları hangi işi becerebilecek?bana kalırsa ligin yukarıdaki ile 10 takımına karşı forma giymemeli dzeko - tadiç ikilisi.yerine koyabileceğin kim?tadiçin işini irfan can yapabilir mi?dzekonun işini talisca yapabilir mi?olmayacak dua.bul bir alex de souza,bırak onu arda'yı geri getir,git kenan yıldızı al alabiliyorsananlaşalım.

fb Vector Logo

huaaaaa morinyo süper lan güvenin hocamızaa

« / 25 »
Kayıt Ol