valla ben dün enseyi kararttım.eğer dün oynadığımız oyunu oynayacağımız takımların teknik direktörleri izlerve de biraz da düşünme kapasiteleri(tabi varsa) ile doğru dürüst değerlendirebilirler iseyandı gülüm keten helva.gelenden üç gidenden beş yeriz.fazla değil iki tane hızlı oyuncun varsa işi bitirirsin.o kadar kötü durum.
bu seneyi kaybettikten sonra mesela gelecek seneyi de kazanırız deyip bu senenin rezaletini de unutacak mısın cellat efendi?balık hafıza timsalisin maşallah.
🤣yav sen dün ne yedin diye sorsam onu hatırlamazsın; elaleme "unutacak" mısın diye soruyorsun!ilahi!
bir şampiyonluk "bizlere" ali koç'u pürü pak gösterir!
ayrica cok yazmiyorsun gordugum kadariyla. hakkinda bilgim yok. o yuzden profiline baktim. 2024'un fi tarihinde bir baslik acmissin.
"sanırım bu kez de ben demiştim diyebilmek adına ne kadar negatif konu bulabildilerse millet açmak için sıraya girdi.bismillah diyen bile yok.direk saldırı.bi durun,bi susun,bi ümit taşıyın yahu"
en yaşlı balık senmişsin halbuki?
rezalet dediğini git 6s a sor:hangi rezaletlerimiz derlerse 6-0 de sonra onlar sana anlatır. tur gecilecek buna ragmen unutulmayacak ha...
armandez..sevdiğimiz abimizdir..fikirlerimiz genellikle uyuşmaz, anlaşamayız ama severiz..sitesinda eskisidir..candır!
kendisi ile simdiye kadar hic yazismisligimiz, fikir alisverisinde bulunmuslugumuz olmadi.
yukarida baska basliklarda da birkac kez ikili tartismaya girdigim kisiye yazdigim bir mesajimi alintilayip, durup dururken yulseldigine gore benden pek haz etmemis anlasilan.
bu olagan bir durum. haz etmeyebilir yargilayamam.
lakin, fikirlerin uyusmadigi halde severim demissin. bu cok guzel birsey. genelde saygi bile gosterilemeyen bu tur durumlarda karsi tarafa sevgi gosterebilmek. keske kendisi de fikirleri uyusmadigi ve ozellikle hic yazismadigi kisilere karsi en azindan uslupda biraz dikkatli olabilse.