ben ne hocaya, ne topçulara, ne de alınan sonuçlara kızıyorum. bünye artık alıştı. beni asıl kızdıran konu, yönetimin takıma yeterince sahip çıkmayıp haklarımızı koruyamaması ve elestiriye kapalı olması.

bir beş yıldız işi vardı, unutuldu gitti. istifa başlığını daha çok o yüzden açmıştım. takımla ilgisi yoktu.ayrica sezon başında 6s maçlarına atanan hakemlere tepki verilseydi puan farkı olmazdı. burada yüz kere yazdık. bu adamların maclarina atananlar kura falan değil. böyle bir tesadüf mümkün olamaz. çıt çıkarmadılar.

gs'ın oynadığı futbol..bana ümit veriyor!

plana sadık kal!

tik tak tik tak!

fb Vector Logo

raki dostla icilirse daha makbuldur.

gecmiste raki icmisligimiz olsaydi, ben de benzetmene daha farkli cevap verirdim. sunu da belirteyim ki; o zaman mevzu fb oldugunda bana balik hafizali demek aklinin ucundan gecmezdi.

"yaşli balik" benzetmem icin kusura bakma. araya girip, diger sahisla tartistigim mesajin ustune sen de yazinca gelisti. o ibareyi "en cabuk unutan balik" diye duzelteyim.

fb Vector Logo

2 macta da rakibine vuramamissin

baskasinin seyiyle gerdege girmek tam olarak boyle bir sey

ali ile 7 senede hic bir sey degismedi

degismez

adamlar vur ensesine al ekmegini seklinde devam ediyor

biz de oturduk izliyoruz..

fb Vector Logo

formülü özetleyelim:

göle maya çalmak.



hangi ülke, hangi düzen, hangi koşullar altında olduğumuz ortada. sezon sonu sonuç da şimdiden belli, önümüzdeki 2 ay içerisinde çok büyük değişiklikler olmazsa.

formüle gerek yok, her maçı kazanacaksın ve bekleyeceksin...

dost olmayanla rakı mı içilir?benim nazarımda dostluk ile fikirdaşlık aynı skalada değerlendirilmez.hatta fikirdaşlık sapmalar göstermiyorsa onunla dost dahi olmak sorunludur.aykırılık, muhalefet, fikr-i sabit olanı aşağılama bunların hepsi doğamızda var.o nedenle de batuğ dosttur.binlercesi gibi ama onlardan da farklı olarak.bazıları daha çok dosttur o başka.değil mi sevgili büyükelçim.

fb Vector Logo

hadi gs maclarini geçtim... samsun ve göztepe deplasmanlarinda son dakikalarda 4 puan bıraktık.

mou takımı geriye yasladı 2 uzun top geldi 2 side gol oldu. bize 4 puana sebep oldu.

şampiyonluk zor demiyorum. olabiliriz. ama maçların hepsini kazanmamız lazım.

gs nin zor maçları var diyoruz. eeee bizde oynayacağız o takımlarla.

evimizdeki samsun bjk trabzon maçları çantada keklik mi saniyorsunuz. deplasmandaki bodrum sivas maçları kolay mi.. iki takımda küme düşmemeye oynuyor. köpek gibi oynayacaklar.. onlar puan kaybeder.. ama bizde kaybederiz maalesef.

fb Vector Logo

şampiyonluk formülü toxic taraftar kitlesinden kurtulmak başka yolu yok burda bir kaç yorumda bulunuyorum adamlar sanki 5 yaşındaki çocuk zekasına cevaplar yaziyolar insan zor sabrediyor

sakin kalmak ve maç maç giderek ülke içi tüm maçları kazanmak. avrupa’dan elensek bile moral bozmadan sakin kalarak kupa maçları dahil tüm ülke içi maçları kazanmak. bunu yaptığımızda sezonu 2 kupayla kapatacağımıza inanıyorum. gs nin geçen seneki gibi tüm maçları kazanabileceğine ihtimal vermiyorum.

peki bunu yapabileceğimize inanıyor muyum? işte orada 96’daki trabzon deplasmanındaki ruh, sekiz puan geriden gelerek beşiktaş’tan aldığımız şampiyonluk, 2011 deki inanmışlık aklıma geliyor ve nostaljik bir refleksle bunu ümit ediyorum. bu ümidi inanç’a çevirecek olan takımın göstereceği reflekstir, onu da yaşayıp göreceğiz.

gs kendi evinde çok zorlanıyor. hadi içerdeki tüm maçları kazansın. deplasmandaki bjk samsun ts göztepe maçlarından 5-6 puan kaybı yaşayacaklardır.

« / 25 »
Kayıt Ol