maymunsporun rakibi kendi kalesine atmadan duramamis, ondan sonra skoru saglama almis.izlemedim maci.

ama tesaduf mu bunlarin hep kendilerine denk gelmesi?

bu durumda nasil sampiyon olunur?

ligde 10 tane gsli kulup baskani var nerdeyse.

o yuzden hep diyorum rencide ederek evlerinde yenmek gerekirdi bu kadar gucsuz bulmusken bunlari.

fb Vector Logo

o ruhlar, o futbolcular , o taraftarlar maalesef mazide kaldı …nerde o meşhur antep maçındaki ruh…devir değişti…11 sonrası komaya girdik ve hala uyanamadık …he olursa en çok ben sevincem tabiiki…🙂

fb Vector Logo

lig biteli çok oldu, seneye ona göre oynayacaksın, saçma sapan geri çekilip 2-2 yaptırmayacaksın skoru. çaaat çaaat kazanıp gideceksin, laga luga etmeyeceksin.

her takımın kalan maçlarını tek tek analiz ederek, her maç için en olası sonuçları ortaya koyabilecek monte carlo simülasyonu diye bir yöntem varmış.

zamanı olan varsa yapay zeka asistanına gerekli verileri girerek böyle bir analiz yapabilir.

monte carlo olmazsa klasik "allah'ım ne olur?" analizine kalıyor iş 😁

formül deyince….

kalan maç sayısı,rakibin form durumu ve fikstürü,bizim form durumumuz ve fikstürümüzikili averaj meselesi (bu belli zaten, formüle yazılmalı diye diyorum)+ türk hakemlerin ortalama gs performansı.

hadi bi de geçmişteki örnekleri ekleyelim.

bunlar üzerinden bir formül kurgulanabilir ancak.

içler dışlar çarpımı falan değil tabii 😁regresyon analizi vs.

bunun haricindekiler niyet olur ancak. öteye geçmez.

son söz; jose ile bir yıl daha! formül ne sonuç verirse versin.

formül şu: hızlı, ileri, isabetli pas ve şut. geriye, kaleciye, yana, yavaş, göstere göstere pas atmak yassahhhh.

basit aslında.

şimdi rakip üstüne koşuyor, hemen irfan can'a geri, top gelmiş ayağına, sana defanstan biri pas vermiş, hadi yallah o topu sana pas atana geri, bu arada yavaş çekim oyun, hatalı paslaşma, böyle yavaş oynadığın için rakip tüm hatlarıyla savunmaya çekilmiş, sen bunların arasında paslaşmaya çalışıyorsun, ya da orta yapılıyor ama rakip kaleciyi çalıştırmak için...

ya bunları ben mi düzelteceğim?

bu adamların puan kaybetmesi çok zor. ben böyle karaktersiz adamlar görmedim.

hala hakemlerle ve rakiplerle kavga halindeler. dün morata denen karaktersizi gördünüz mü?

ancak ve ancak yabancı hakemle şansımız olabilir.

yoksa şansımız yok.

baska baslikta bana laf atma diyip 10 dakika gecmeden yine baska bir baslikta ortaya yazarak sen laf atiyorsun?

ben ve hasan mi toxic taraftar ornegi?

kedi ulasamadigi cigere toxic dermiş🙃

fb Vector Logo

futbol bu; yenmek - berabere kalmak - yenilmekgibi 3 basit netice ile sonuçlanır..

bakalım öylemi.! .

ispanya barca: 5 real : 4

almanya bayern : 2 leverkusen : 2

ingiltereliverpol : 1 arsenal: 3

türkiye6s cincon : 0 - sıfır fb : 2

demek ki sadece türkiye de bir kulübe karşı uygulanan tolerans ile futbol 3 neticesi değilmiş..yukarıdaki liste de bazı avrupa ülkelerinde ilk 2 sıradaki takımların mağlubiyet sayılaı var..

....

ben fenerbahçemizin maç kaybetmesine puan kaybetmesine takılmıyorum - kızmıyorum, futbol da bunlar olur - olmalı da.. anormal olan olmamasıdır..yani birileri için bir şeyler normalin dışında devam ediyorsa, buradan bize şampiyonluk çıkmaz..

..

türkiye kupasında yeneceksin kalan maçları dalya yapacaksın bunun içinde tadici sadece hamle oyuncusu yapmamız gerekiyor. ismail'i kalan maçlara hazır edeceksin. olmuyorsa irfancan kahveci'yi orta sahada kullanacaksın. bizim kalan haftalarda orta sahada mücadele gücünü artırmamız şart oğlu şart.

fb Vector Logo
« / 25 »
Kayıt Ol