cellat kardeş,
ben yazana değil yazılana yazarım.demek yazdıkların anca ilgimi çekmiş ki yazmışım bu kez.yoksa ne alıp vermediğim olacak seninle.ki;yazılana hele hele de bana yazılana taksam batuğu önce boğup sonra intihar ettirmem gerekir.hırsımı alamazsam bir de giyotin fena da olmaz ona.ama rakı sofrasına da ilk onu yazarım.
antalya maçından ekmek çıkmaz.sonra ustuste 2 deplasman. bahsettiğin beklenen puan kayiplari o maçlarda olmalı.bjk ve samsun. oradan 4 puan çıkarsa bir daha mağlup olacakları maç yok, 2 beraberlik daha beklemek gerekecek ki bence zor.içeride bodrum sivas kayseri başak.deplasman eyüp ts göztepe. ve dediğin gibi bizde sifir kayıp olacak bu dönemde.
ne diyelim, sofranız her daim zengin, keyfiniz bol, afiyet şeker olsun!
eğlenceli olduğundan kuşkum yok... 🙂
10 maç kaldı ve bu heriflerin minimum bir yenilgi ve bir beraberlik alması gerek.bizim ise tüm maçları kazanmamız...fenerbahçe taraftarı olmak cidden çok zor.
ama mesut yılmaz bb bile olsa o kadar iplenmezdi. adamı pijamayla karşılıyordu aydın doğan. şimdi görüntü değişti ama sonuç değişmiyor.
90'larda siyaset şimdikinden daha çok işin içindeydi, mehmet ağarlar mesut yılmazlar işin bizzat merkezindeydi
bu ligi galiba 30-40 yıldır seyreden biri olarak... şampiyonluk performansla ilgili değil arkadaşlar.
90'larda gs gerçekten kollandı. son 10 yıldır yine öyle bir dönemdeyiz. 90'lardaki kollanma büyük ölçüde sportifti, federasyondu, mafyaydı, şimdi siyaset de işin içinde çünkü fenerbahçe yönetimi siyaset tarafından istenmiyor.
bunlar iyi futbolla çözülecek konular değil.
tam tersine avrupa başarısına odaklanmalıyız. o durumda siyaset de geri çekilmek zorunda kalıyor, türkiye'yi en iyi temsil eden takıma haksızlık edilmesi tepki alıyor. ama avrupa'dan elenmemizle daha çok yüklenecekler.
ki o durumda bile rahat bırakmazlar. biraz daha nefes alınır. hepsi bu.