hocamız rakibe maymun der yerin dibine sokar siz de puan olarak gerideyken gelir burada laf yetistirirsinz ama tahminen akıl yaşın 15 ten yukarı değil
valla bende kontrol etmedim. direkt paylaştım. ama vardır bunda da bir hayır demek ki kaybedecekler o maçı.
yapay zekaya kalan maçları için tahminde bulunmasını söyledim , tablo aşağıda.
1️⃣ galatasaray 🆚 antalyaspor → 2-0 ✅ (71 puan) 2️⃣ beşiktaş 🆚 galatasaray → 1-1 🔄 (72 puan) 3️⃣ samsunspor 🆚 galatasaray → 1-2 ✅ (75 puan) 4️⃣ galatasaray 🆚 bodrum fk → 3-0 ✅ (78 puan) 5️⃣ eyüpspor 🆚 galatasaray → 1-1 🔄 (79 puan) 6️⃣ galatasaray 🆚 sivasspor → 2-0 ✅ (82 puan) 7️⃣ trabzonspor 🆚 galatasaray → 2-1 ❌ (82 puan) 8️⃣ göztepe 🆚 galatasaray → 0-2 ✅ (85 puan) 9️⃣ galatasaray 🆚 başakşehir → 2-1 ✅ (88 puan)🟡🔴 galatasaray tahmini puan: 88
1️⃣ fenerbahçe 🆚 samsunspor → 3-1 ✅ (64 puan) 2️⃣ bodrum fk 🆚 fenerbahçe → 0-2 ✅ (67 puan) 3️⃣ fenerbahçe 🆚 trabzonspor → 2-1 ✅ (70 puan) 4️⃣ sivasspor 🆚 fenerbahçe → 1-1 🔄 (71 puan) 5️⃣ fenerbahçe 🆚 kayserispor → 3-0 ✅ (74 puan) 6️⃣ gaziantep fk 🆚 fenerbahçe → 1-2 ✅ (77 puan) 7️⃣ fenerbahçe 🆚 beşiktaş → 2-2 🔄 (78 puan) 8️⃣ başakşehir 🆚 fenerbahçe → 1-2 ✅ (81 puan) 9️⃣ fenerbahçe 🆚 eyüpspor → 3-0 ✅ (84 puan) 🔟 hatayspor 🆚 fenerbahçe → 1-2 ✅ (87 puan) 1️⃣1️⃣ fenerbahçe 🆚 konyaspor → 3-0 ✅ (90 puan)🟡🔵 fenerbahçe tahmini puan: 90
ulan su sitede benim gibi adama ali koc'cu dendi ya. hem de parali olandan🙃
forum kiyameti kopabilir. adminler server bakimlarini ihmal etmesinler.
marko(s) paşa!
sana derdimi anlatma mi ister misin?
ben bu sitede bu kadar saçma yorumlar okuduğumu hatırlamıyorum.merak etmeyin şu şampiyonluk gelince başkanla beraber siz de gideceksinz paralı yalayicilar
nisantasin'da kiz mi tavliyorsun abi 🙃
icmesini bilen herkesle icilir raki.
kendinle, arkadasla, sevgiliyle, eşle, dostla hatta pavyondaki konsomatrisle...
benim nazarimda dostla daha makbuldur raki.masadaki raki aynidir ama muhabbetler farklidir. kendine dahi anlatmaya cekindiklerini dosta anlatirsin raki sofrasinda...
muhabbeti direkt raki sofrasina bagladigina gore anladigim kadariyla raki icmeyi seviyorsun.ama ya az raki iciyorsun ya da cok dostun var 🙃
ne yalan söyleyim... dün gece ki oyun beni umutlandırdı. şampiyon olmak için değil ha... 11 de 11 yapmak için umutlandırdı...
bu seviyedeki organizasyonlarda bu takim bu kadar beceriksiz olmamali.
21 sutun 3'u isabetli. zaten 2 gol var.kalan 18 pozisyonu rangerslilar bulsa kac gol atarlardi acaba?
dunku mac 90 dakikada bitmeliydi.uzamasi bile yazik oldu.
malesef hakem ve var hakemi de canak tutmasina ragmen bu tur kazanilmaliydi.
ancak,
dunku maci, harcanan pozisyonlari ve hakem kararlarini izledigi halde, ilk maç hataliydim ama 2.mac icin onumuzde 90 veya 120 dakika var diyerek meydan okuyan ve okudugunu anlatan jose mourinho icin sallayanlari da kaale almamak lazim.
önumuzde onemli bir samsun maci var. bu oyunu devam ettirirsek kalan tum maclarda uzerimize dusen gorevde muvaffak oluruz.
yosmalarin takilmasini beklemekten baska bir caremiz yok. onlar da bu oyunlarini devam ettirirlerse illaki takilacaklardir.
jean baudrillard bilir misin bilmem. en sevdiğim filozoflardan değildir ama bazen doğru yaklaşımlar yapmayı bilir hazret. gene öylesi günlerinden birinde şöyle buyurmuş;
"her şey mükemmel olduğunda dil lüzumsuzdur. bu hayvanlar için de geçerli. hayvanlar için her şey mükemmel olduğu için konuşmuyor onlar. eğer günün birinde konuşmaya başlarlarsa bu, dünyanın mükemmelliğinden bir şeyler kaybettiği anlamına gelecek.”
tek sıkıntı zaman zaman rakı sofrasında fazlaca kafaca anlaştığın insanla kadeh tokuşturmak. orası bir anlamda kavga yeri olmalı. fikirler itişmeli kakışmalı. nişantaşında kız tavlayacak yaşta olsam amenna ama elbette rakı içmesini bilenle içeyazar mıyım işte ona tam karar veremedim. hele kendimle hiç içmedim hiç içmeyeceğim. rakı refik ister, refika ister. yüce tanrı gördüğün, bildiğin, duyduğun ve de olduğun üzere her ademoğlunu mükemmellikten korusun. dil lazım olmalı.