jb, matrix filmi elestirisinde dikkatimi cekmisti. cok fazla bilgim yok. ama bana gore bu alinti yuzeysel ve zorlama bir yaklasim olmus.
bu alintiya; 16 yasina kadar normal buyuyen fakat hic konusmayan bir cocugun, ailesi ile cay icerken seker istemesi ve peki simdiye kadar neden hic konusmadin sorusuna da "simdiye kadar hersey mukemmeldi" cevabiyla girizgah yapilmis. akabinde de dil, konusma ve mukemmellik vurgulanmis. ayrica jb, dunyanin mukemmel olduguna inanan insanlara da hayvan demis nazarimda.
mukemmellik...zeka ve zekanin hayal gucu ile sekillenen bireysel bir kavram. aydos parkindaki kus ile amazon ormanlarindaki kusun yuvalari ayni. iki yuva da esit mukemmellikte. ama mukemmel ev sorusuna hepimizden farkli cevaplar cikar.
mesele senin de dedigin gibi, zekanin ve hayal gucunun sahibinin kendi mukemmelini mukemmel gormesi. herseyin daha iyisi oldugu aşikarken, bu dusuncedeki insanlar bunu tecrube ettiklerinde bilincleri kabul etmese de bilincaltlari bunu kabul edecek ve bu erezyonu gizlemek icin bilincleri daha farkli mukemmellerini aramaya baslayacak.
pek sevmem mukemmel kelimesini. daha cok guzel kelimesini kullanirim.
bir de her basitin, guzel (mukemmel) bir tarafi olabilir. bunu da es gecmemek lazim.
ben de kendimle raki icmeyi sevmem. lakin keyifliysem, buz gibi ama buzsuz sek viskiye de hayir demem.
fb'nin problemi..çok net "hücum hattı"
ne mourinho ne amrabat ne mert müldür ne livakoviç!
fb'nin hucüm hattı özellikle üst düzey maçlarda yetersiz, yaratıcı değil!neden?çünkü yaşlı ve ağır..tadic yaşlı..yaşlı yani futbol için sınır yaş olan 30-31 yaşın üstünde hücum hattı olmaz..bak golcü demiyorum "hücumcu" diyorum..napıyor yaşlı abimiz; top gelince eski hali vakti yok başlıyor kıçını rakibe dayamaya yalandan işler yapmaya..çok yeteneklide değil..şapkadan tavşanda çıkaramıyor..sonuç fb kağnı gibi hucuma çıkıyor/çikamiyor
dzeko da öyle bin kere yazmaya gerek yok..
nessry gelince..bu arkadaş "yavaş" ve adam eksiltme yönü yok!ancak kafasına ayağına atacaksın o da atacak..
yaniiii..fb önümüzdeki sene ransger'taki çerni gibi iki adam alıp..dzeko/tadic ikilisiyle vedalaşırsa..
talisca/nessry ve iki rüzgarın oğlu ile özellikle türkiye liginin içinden geçer!
hayırlı forumlar!
karartın amk..hatta..her yeri karartın..
kapkaranlık olsun..ne kimseyi görelim..ne de kimse bizi..
gs nin oynayacağı fikstürde fenerbahçe 9 puan kaybetti. (eyüp göztepe samsun bjk deplasmanları)
fenerbahçe'nin oynayacağı fikstürde ise gs 4 puan kaybetti (eyüp içerde hatay dışarda)
normal şartlar altında gs nin bu maçlarda 9 puan kaybetmesi, fenerbahçe'nin kadıköy'de eyüpspor ve hatayspor deplasmanında 4 puan kaybetmesinden çok daha yüksek bir olasılık
ancak bu lig normal şartlar altında mı oynanıyor bekleyip göreceğiz
göztepe deplasmanı sondan bir önceki hafta. çok zor puan kaybetmeleri. eyüp'ü de yenerler. o kadar bişey yok eyüp'te.
2 beraberlik ya da 1 mağlubiyet hakları var. buradan dönmesi çok zor.
tinerspor kafasını kullanırsa cinconu yener.orta sahası iyi.hızlı oyuncuları var.kompakt oynarsa yener.ama tiner bizi şaşırtmaz.gider cincona yatar, kadıköy'de hayatının topunu oynar