eğer her şey kusursuz olsaydı iletişim kurmaya gerek kalmazdı. yoğurtçu için boş beleş işler bunlar. anlayamaz.
yapi'nin basindaki adamin yegeni kulup baskani oldugu surece ismail kartal, mourinho, mert hakan, muldur muldur, nesrin'in orucu, dzeko'nun pabucu, tadic'in neticesi falan bos mevzular... gecen sene de dedik dedik o kadar ama ulema sinifi sorunu kayikci iso'da zannediyordu... kayikci yerine o pozisyondaki en buyuk dunya markalarindan biri geldi ama sonuc yine ayni... aydinlanma yasamislar midir peki? sanmam...
yau yapıyada sokayım artık !senin antrenör korkağın önde gideni , sokayım onun spaeşiyalığına!aliço denene kişiden çoğu fenerli memnun…bize iyi oluyor , çoook iyi oluyor ..eskiden dereağzı basılırdı, iyikide öyleymiş , artık tepki mepkide yok !!
mourinho ağır sıçmıştır. seneye 400 milyon euroluk takım emanet edip deneyeceğiz. olmadı mı 500 milyon euro yaparız devre arasında. isim fetişliğinden başka birşey değil kafa yapısı bizim insanımızın. son giren kazığımız da talisca. acun bey düşünsün şimdi bu işten en az zararlı nasıl çıkacağız. hazır adam almak varken adamı hazırlamaya çalışıyoruz sezon biterken. amatörlük iş bilmezlik paçalarımızdan akıyor.
döt bile karardı. bir 65 şampiyonluğu daha izledik. bakalım hi vi go ale ale ale, seneye bize ne sürprizler hazirliycak.
valla enseyi karartmadim ben hala...
beşiktaş - galatasaray samsunspor - galatasaray galatasaray - bodrum fk eyüpspor - galatasaraygalatasaray - sivassportrabzonspor - galatasaray galatasaray - kayserisporgöztepe - galatasaray galatasaray - başakşehir
bu tabloda 10 - 12 arası puan kaybı rahat var... haziran 1 de alıntılarım. bırakın şampiyon olmuşcasına sevinsinler.
bu çapsızların her tarafı yapı olsa ne olur, çok değil bir az, bir benfica gibi takım olabilsen kevgire çevirirsin hepsini ama spordan ve futboldan anlamayan adamların yönetici olduğu yerde katar ligi takımı kurarsın anca.
10 da 10 yapmak çok zor görünüyor elbette. yinede fener bu. ne zaman ne yapacağı belli olmaz.
tabii 5 puan farkla şampiyon olacağız!!
bencede lige 3 maç kala şampiyonluğunu ilan eder şerefsizler !
dur daha kupayı vereceğiz korkak joseyle
öyle bir durumdayız ki zencilerin ensesi bizimkinin yanında omoyla yıkanmış beyazlık gibi kalır...