loser kulübüz…evet belli olmaz, kupada fark yeriz mesela

fb Vector Logo

kupayida verirse siktirsin gitsin bı zahmet.

fb Vector Logo

ligdeki en buyuk rakibinden 2 macta 1 puan..

3.takimdan 2 macta 2 puan..

4.takim bjk ye yenilmissin

5.takim eyup berabere..

sonra sampiyon olacaksin....o biraz zor iste..

öyle demeyin linclenirsiniz.tövbe haşa, adamın 26 kupası var.üstelik demecleriyle rakibi madara ediyor.sonuçların ne önemi var, demeçler çok önemli.

fb Vector Logo

ali k gibi kafanizi kuma sokun bakin ense karariyormu 😂

fb Vector Logo

bu iş enseden daha asagiya indi de, neyse.

fb Vector Logo

vardi

belki du sozude soylemisligi var

futbolda dun yok bugun ve yarin vardir

mo basarili bir hocaydi ama tottenhamdan beri dususte ve oynatma tarzi olarakda bir daha asla zamanin portosu gibi kisitli takimlarda birsey koparamayacak

fb Vector Logo

buyuk baskanımız, osimheni 2 ay kadar bir zaman, yalısında adriano'dan bosalan odaya kitlesin, belki puan kaybetme ihtimalleri olur.

bir bok oynadiklari yok ama bir sekilde ayagini kafasini uzatiyor, doldur bosalt, kafa, karambol, penalti su bu derken golu buluyorlar sayesinde.

bizimkiler de kale dibinden gol kacirmakla mesgul olsunlar.

fb Vector Logo

her zaman papaz pilav yemez. bi müsibet gelecek onun başına 😁 😁

fb Vector Logo
« / 25 »
Kayıt Ol