ligdeki en buyuk rakibinden 2 macta 1 puan..
3.takimdan 2 macta 2 puan..
4.takim bjk ye yenilmissin
5.takim eyup berabere..
sonra sampiyon olacaksin....o biraz zor iste..
öyle demeyin linclenirsiniz.tövbe haşa, adamın 26 kupası var.üstelik demecleriyle rakibi madara ediyor.sonuçların ne önemi var, demeçler çok önemli.
vardi
belki du sozude soylemisligi var
futbolda dun yok bugun ve yarin vardir
mo basarili bir hocaydi ama tottenhamdan beri dususte ve oynatma tarzi olarakda bir daha asla zamanin portosu gibi kisitli takimlarda birsey koparamayacak
buyuk baskanımız, osimheni 2 ay kadar bir zaman, yalısında adriano'dan bosalan odaya kitlesin, belki puan kaybetme ihtimalleri olur.
bir bok oynadiklari yok ama bir sekilde ayagini kafasini uzatiyor, doldur bosalt, kafa, karambol, penalti su bu derken golu buluyorlar sayesinde.
bizimkiler de kale dibinden gol kacirmakla mesgul olsunlar.