bana birisi bu takımın neden 40 yaşında santrforu ve 37 yaşında on numarası olduğunu izah etsin. ulan düşün düşün, kafayı yiyeceğim. birkaç sene önce rakısına benim gibi ihtiyarlarla halı saha maçı oynardık. hiçbir farkı yok.

salon futbolu, hali saha olsa mevzu, tam bicilmis kaftanlar. topla bunlari, bosnak boregine mac yapsinlar pendik'te.

asbaskan acun bu arkadaslari mutlaka degerlendirirecektir. hatirlayanlar vardir ali gunes'in falan oldugu veteran fb takimi kupa kazanmisti. acun bunu es gecmez. tadic orada kupa kaldirir 3-5 sene sonra.

fb Vector Logo

o da bir sey mi? bu takimin baskani 7 yildir sicip sivayan bir utanmaz.

fb Vector Logo

yaptığınız işe sokayım sizin. dün geceden beri kafamda samsun maçını oynuyorum...

dzeko ne bok yemeye ofsaytta iken taliscanin sutuna engel olursun.

irfancan o kadar top geldi hiç mi kaleyi düşünmezsin be adam.

mert hakan olmayacak yerde ne sikime vurursun topu dağa tasa. en nesyri boştu üstelik.

en nesyri ne diye 1 adım geriye gidip ziplamazsinda topun kafana çarpmasını beklersin.

szymanski kafana sokayım. gogsunle topu ittirsen gol olacak pozisyonda zor olanı ne diye tercih edersin be adam.

dzeko 30 yılını futbola vermişsin. topla hasır nesirsin 30 yildir. ulan gelen topu nasıl hesap edemezsin omzunla kaleye vurursun nasıl..

bitmeyecek kafamdaki bu sesler 2 hafta boyunca.

ite köpeğe madara ettiniz bizi. bakıyorum hepsi milli takıma gitmiş şen şakrak gülüp eğleniyorlar. dzeko abi doğum günü gönderileri atıyor... irfancan barış alperle sakalasiyor. amrabat etrafına neşe saçarak yürüyor... bizim içimiz kan agliyor.

fb Vector Logo

200 küsur milyon öyro takımla şampiyonluk için kazanman gereken maça çıkıyorsun, evinde, ilk pozisyonun dakika 72.mou ile tatlı rüyalar. adam ne uyutuyor be helal olsun. çene motor gibi, e poly babalar da çok olunca....

tabloda 7g 2b goruyorum ben puan kaybı 4.

ense kalmadı ki kararsın, kulak arkasına kadar her yer doldu.

hay yaptığınız foruma sokayım..

bir cümle için alıntı yaptım kesemiyorum..

neyse..

dzeko ve talisca arasında problem olabilir..hatta tadic de dahil buna..balkan mafyasına denk gelmiş olabiliriz..

evet o pozisyon resmen taliscaya tavır bencede!

fb Vector Logo

yani şu futbol o kadar da zor bir oyun olmasa gerek. 40 yıldır izlerim ve çıkardığım sonuç şu: iki kanadın, 10 numaran, santrforun ve kalecin iyiyse yolu yarılarsın.

şimdi şu saydığım 5 mevkide bir tane elit oyuncumuz var mı? yok. talisca'yı ayırırım; fakat form tutar mı bilemiyoruz. ayrıca üçlü savunma oynayınca her şey karışıyor. kanat oyuncusu bek oluyor, bek kanat oluyor. şu sistem sadece kostic'e yaradı; çünkü asıl mevkisine döndü.

« / 25 »
Kayıt Ol