ben de yapayım bakalım bir 🙂
kasımpaşa (d) 1 puanalanya (d) 3 puanantalya 3 puanbeşiktaş (d) 1 puansamsun (d) 0 puan (kaybedersek liderlik gidiyor stresiyle maça çıkan cimbom'um samsun'a kaybedip maymunlar gibi zıplar)bodrum 3 puaneyüp (d) 3 puansivas 1 puantrabzon (d) 3 puankayseri 3 puangöztepe (d) 3 puanbaşakşehir 1 puan (içeride 0-0 beraberlikle ıslıklar ve okan istifa sesleri arasında şampiyonluk gitmiştir)
kasımpaşa - 0alanya - 0beşiktaş - 1samsun - 1eyüp - 1trabzon - 0göztepe - 1
adil yönetimdeki senaryo budur.
ama ardanın yavşaklığı samsun başkanının fanatikliği trabzonun kevaşeliği göztepenin orospuluğu beşiktaşın salaklığı alanyanın maymun seviciliği
ile muhtemel senaryo aşağıdaki gibi olur.
kasımpaşa - 0alanya - 3beşiktaş - 3samsun - 3eyüp - 3trabzon - 3göztepe - 3
evindeki sivas maçında puan kaybı daha olası ben size söyleyim.
haahaha..ulan şu sitede polyanna ilan edilmediğimiz kalmıştı o da oldu..yarappi şükür! 🤣
elbette ben bir mucizeden bahsediyorum..
tez'im hiç puan kaybetmemiz üzerine kurulu!ve yine elbette ben ayıyım..ayıya sorunca armut nasıl olacak diye..güzel/iyi olacak der..neden derlerse..canım öyle istiyor der!
evet canım fb'nin şampiyon olmasını istiyor..peki olası mı?evet..daha önce 17 de 17 yapan takım (fb)nasıl 9 puan farkı kapatıp şampiyon olduysa..yine yeniden..neden olmasın!
çıkart bayrakları çıkaaaarrtt!
sayet fb bu sezon sampiyon olma mucizesi gostersin,
gs habitatindaki tüm ayilar armudu marmudu umursamaz, şirazeleri kayip tercihen maymuna yuruyup dogal seleksiyonun icine edebilirler 🤣
kasımpaşa - 1alanya - 3beşiktaş - 0samsun - 1eyüp - 3trabzon - 3göztepe - 0
bence bizim sampiyonlugumuza yetecek kadar puan kaybedecekler.
biz ise bütün maçlarımızı kazanacağız.
bu başlıkta anlamsız hesaplar görüyorum.85'ten beri izlerim fenerbahçe'yi... maalesef ister morartın ister karartın, bir bok olmaz bu saatten sonra. bu sezon bitmiştir.ne yönetimde ne oyuncularda o karakter ve irade var. gs seri puan kaybedecek de... ölme eşeğim ölme...anca işte kupanın grup aşamasında gariban gaziantep'e "aaa ne güzel gol attı nesry!" filan deriz.bitmiş fenerbahçe ya...
bizim yapamadigimizieyüphataytstinerkasımpaşa vs yapsın istiyoruz. ben böyle bir beklenti içinde olmayı reddettim. kendimi alistirdim. bu sene de bu iğneler şampiyon olur.ha olur da kuş taşa çarpar, hakem bile kurtarmayacak kadar berbat iki maç oynar kaybederler, şampiyon oluruz o zaman da benim için mucize olur ...batug un haklı cikmasini tüm kalbimle istiyorum fakat yapı izin vermez
mourinho yaygarası, sırf yabancı hakem gelmesin diye çıkarıldı. yabancı hakemlerle ezikler bir ton sarı kart görür, en az iki maçı 10 kişi tamamlar.
şu an çok kırılgan durumdalar ve bir maça bakar çözülmeleri.
şimdilik kendi içimizdeki tartışmaları bırakıp takıma sahip çıkmalıyız. yönetimin bu işi beceremediğini zaten hepimiz biliyoruz; ama mourinho eğer aynı hırsla devam ederse bizimkilere futbol kulübü yönetmeyi de öğretebilir.
biz bitik değiliz , bizim aldığımız puanlar da anormallik yok. anormal olan rakibin aldığı puanlar. 2,66 puan ortalaması normal geliyor mu size . süper lig tarihinde hangi takım tutturmuş bu ortalamayı. geçen sene 2,68 ortalama önceki sene 2,44 . son iki senedir inanılmaz bir iteleme var bunlara karşı.kalan 12 maçın hepsini kazanırsak şampiyon oluruz.
paşa maçına bilin bakalim kim verildi?hakem toplantısına "en büyük cimbom" nicki ile katılan cihan aydın.10 maçına verdiler bu sezon.8 g 1 b aldı maydanoz spor...