serefsizler gecen hafta maribor-acun uzerinden yaygara yaptilar. sonuc da aldilar. hakem gri pozisyonlar da riske girmedi. eger hakem mac saati belli olsaydi, sayilmayan golumuz verilirdi.
yonetim akilli olsa cihan aydin uzerine oynar 2 gun boyunca.
ne oynadığımızın önemi yok. "kritik" maç kazanamama huyunu aşamadı takım. sezonun en kritik maçını sakinlik içinde hediye ettik. en kritik ilk maçını da kaybettik.bu alışkanlık değişmediği sürece hiçbir şey olmaz.
o konuda haklısın bu sene kritik dediğimiz 3 maçı da alsaydık şimdi açık ara öndeydik.
bugün kasımpaşa’ya verilmeyen net penaltıyı igs ye verilen komik penaltıyı
yönetim !! her yerde bağırmalı
( uzun yıllar yönetimi olmadan yönetilen bir kulübüz maalesef)
objektif olma , taraf ol !
gese 1 yenilgi 1 beraberlik alırsa lideriz. alanya bjksamsunmaçları var 3ü de deplasman