bugün kasımpaşa’ya verilmeyen net penaltıyı igs ye verilen komik penaltıyı
yönetim !! her yerde bağırmalı
( uzun yıllar yönetimi olmadan yönetilen bir kulübüz maalesef)
objektif olma , taraf ol !
batug abi her sene fenomen olan bir baslik acmayi nasil basariyorsun ben de sana bu konuda hastayim 🙂 gecen sene ismail kartalla olmaz basligin sitesin top noktasiydi. simdi bu baslik olacak is degil 🙂 saygilar
ismail ile olmaz!mourinho ile olurnotlarını düşen baştuğ ( bilerek yazdım)bu kez "bu pilav daha çok su çeker!"dedikten bir hafta sonra ...saygılarımı iletir, arzı hürmet ederimbaştuğ abi
maymunlar cehenneminde sezar vardi. akilliydi.
bunlarin jungle'da çarli var.
çarli'ye buradan eski kalecileri hayrettin'e soyledigimiz tezahurati gonderiyorum.
a* g** katbettin 🤣
levent tüzemen adlı igs borazanı çok telaşlı, okan buruk yalnız kaldı, moralsiz ve formsuz. mentör atanması lazım acilen diyor. yıkılsın maymunlar cehennemi inşallah.
okan 'in ipini az sonrası çeken yöneticiler vardı . kulaktan kulağa, okan in şampiyon olsa bile gideceğini düşünenler.
bokan in haberi olunca dağıldı. çünkü düşünsenize şampiyon olsan bile kıçına tekmeyi basacaklar. neyine motive olacaksın ki?
şunların namağlup olması bile nasıl kollandıklarını gösterir . dün yine haram 1 puan aldılar . yenilmeleri gerekliydi
bence de sampiyon olsa bile gonderilecek. az macindan sonra bileti kesilmesi gerekiyordu. lig yarisi var diye beklediler. o fikstur ile ilk 8'e girememek - ki tothenami yenmelerine ragmen - agir basarisizlikti.
carli devri bitmistir. sezon sonunda da sonuc ne olursa olsun resmi olarak da bitecek. 2 senedir avrupa'da tokat manyagi olmus, tr'de meydani bos buldugunda iteklenmis bir td. bu sene meydan dolduruldugunda kendi taraftarlari da anladi ne oldugunu artik.
hamza hamzaoglu gibi gider fatos'un yardimciligini yapar 3-5 klup denemesinden sonra.
simdiden bye bye çarli çarlioglu!
burasi cincon jungle'i degil sanirim. guzel bir yere benziyor. mourinho, yogurtcu parkina gezmeye cikarmis bizim bücür çarliyi heralde 🙃